wtorek, 30 grudnia 2014

50. Choineczki z płatków kosmetycznych

To już ostatni post w tym roku. I doskonale wiem co powiecie... przecież już po świętach ;) 
No cóż... niby tak, ale śnieg spadł i dopiero teraz zrobiło się tak świątecznie biało :)
Ze względu na zajęcia zawodowe nie miałam czasu na taką zabawę, więc trochę się opóźniło, ale Córcia i tak miała dużo radochy. Zwłaszcza, że Mikołaj obdarował ją różnościami kreatywnymi, które wykorzystałyśmy podczas zabawy.
W ubiegłym roku robiłyśmy choinki piórkowe, a w tym z płatków kosmetycznych. 
Choinki zrobiłyśmy na tekturowych stożkach z płatków przeciętych na połowę. Okazało się to dość trudnym wyzwaniem dla sześciolatki mimo, że bardzo chciała kleić płatki. Choinki zrobiłam ja, Córcia je ozdobiła :) 
Choinek powstało cztery i każda ma już właściciela zgodnie z rozporządzeniem Córci...


Choinka gotowa do ozdabiania
Zielona
Niebieska

Fioletowa

Różowa Córci
 Nie myślcie, że porzuciłam krzyżyki...o nie, nie. Wymyśliłam sobie, że spróbuję swoich sil w Siłowni Twórczej "Home Sweet Home". Czasu jest bardzo mało, bo prace trzeba wysłać do 14 stycznia i niestety nie mogę pokazać nad czym pracuję. Takie są zasady zabawy :) 
Mam nadzieję, że zdążę.

6 komentarzy:

  1. Super pomysłowe choinki :) Wyglądają świetnie :) Powodzenia w Siłowni Twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w Siłowni Twórczej, a choinki super, nie widziałam takich, super pomysł, pozdrawiam i życzę twórczych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń